Klachtenprocedure

border-img

Klachtenprocedure

Kinderdagverblijf Spel en Groei is aangesloten bij Geschillencommissie Kinderopvang.

De Geschillencommissie is een landelijk werkende organisatie met een centraal informatie en meldpunt. Indien ouders de stap nemen om een klacht definitief in te dienen, verzoeken wij hen de klacht goed geformuleerd met onderbouwing op papier te zetten. Ook dient de klacht voorzien te worden van relevante informatie, een handtekening en tot slot verstuurd te worden naar de Geschillencommissie.

Zij zijn tijdens kantooruren telefonisch bereikbaar op 070 - 310 53 10 en via hun website kan er een contactformulier digitaal verstuurd worden. Bij ontvangst van de klacht organiseren zij een zitting, waarop een onpartijdige, deskundige commissie uw klacht beoordeelt. U kunt de zitting en dan mondeling uw mening geven. Dit geldt ook voor de andere partij. Binnen een maand na de zitting ontvangt u de bindende uitspraak van de commissie. Dat betekent dat beide partijen de uitspraak moeten nakomen en dat er niet in hoger beroep wordt gegaan.